favicon-txirringaeskolan

TXIRRINGAESKOLAN

Bizikletak eskola-ingurunean erabiltzeko programa. Ikasleek, bizikletaren erabilerak dakartzan onura desberdinez jabetu eta kontzientzia hartuz.

mano-de-nino-sobre-la-mano-de-un-adulto
1. Jardunaldia

Gynkana eta nola konpondu hau!

comentarios
2. Jardunaldia

Ikasleen zalantzak argitzeko txokoa.

semaforo
3. Jardunaldia

Bide segurtasunari, janariari eta jantziei buruzko jarduera.

ciclista (1)
4. Jardunaldia

Bizikleta irteera, ikasitakoa praktikan jartzeko.

Programaren onurak

Bide segurtsunari buruzko ezagutzak,osasun fisikoa,adiskidetasuna,kirolaren kultura… pertsonak trebatzea… TXIRRINGAESKOLAN-programaren aipatu daitekeen onura batzuk

pulgar-hacia-arriba
Baloreak

Txirringa eskolan programa, bizikletaren erabileraren baloreak ere sustazen dira: Konfiantza, zintzotasuna, ulermena, borondatea, komunikazioa…

herramientas-de-trabajo
Bide Segurtasuna

Zirkulazioaren gaineko irakaskuntza, seinaleak eta bide-hezkuntzaren oinarri bezala oinezkoarekiko errespetua.

conocimiento
Kultura

Zikloturismoak kultura eta ekologia bultzatzen ditu.

ciclista
Kirola

Kirol ohiturak sustatzea.Jarduera fisikoa bultzatzen da eta horrek bizi ohitura osasungarria dakar.

Ikastetxeak
Ikasleak
Udalak
Jarduerak

Gure babesleak

Gure babesleei esker bizikleta erabiltzeko heziketa integral hau eskain ditzakegu ikasturtean zehar.

Ohiko galderak

Hemen, Erabiltzaileek egiten dituzten ohiko galderak bildu eta argitarezen ditugu. Jar zaitez gurekin harremanetan beste edozein zalantza badaukazu.

TXIRRINGAESKOLAN programa irailetik ekainerarte, lau egunetan egituratuta dago eta kurtsoan zehar Eskola Zentroarekin adostu behar dira.

Bizkaiko hainbat Udalekin elkarlanean gabiltza, programa egiteak dakarren kostuaren zati handi bat diruz laguntzen dutenak.

Programa hau irabazi-asmorik gabeko entitate “C.D. Txirrines” elkarteak bultzatzen du; Entitate hau 2008an sortu zen eta Eusko Jaurlaritzako kirol  elkarte edo erakundeen erregistroan erroldatuta dago.